HTML

Helo!

Először is a mindennapi dolgaimat szeretném elmesélni.Átlagos az életem de úgy érzem mégis ki akar bennem nyílni valami de csak most gondoltam arra hogy írjak!!! : )

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Napjaim

2011.03.24. 18:30 BBbaba

HELLO!

Elöször is azért kezdtem bele a blog írásba mert valahol megakarom osztani a világgal a gondolataim,érzéseim,cselekedeteim.Nagyon vidám és kedves lány vagyok na meg vicces.(a fa viccek annak számítanak?)Az élet nehéz és szeretném ezt megérteni, kifejteni.Nagyon jó szerelmesnek lenni.Imádok idézeteket olvasni és méginkább netezni.Én 12 éves 7. osztályos vagyok  az Szmg-ben.Na jó ennyi volt az első bejegyzésem és ha lehet LÁJK-oljatok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr812768733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása